Volgers

donderdag 13 juli 2017

Alweer een schooljaar voorbij!

Zo.
 De allerlaatste loodjes zijn nu ook achter de rug! Tjonge, wat valt er een hoop op te ruimen als je praktijklessen geeft. Dit keer had ik goede hulp: Silke (mijn dochter) bood spontaan aan te helpen, omdat ze vrij had. Dat sla ik natuurlijk niet af: behalve dat het ruimen veel sneller gaat, is het ook veel gezelliger! Alle spulletjes zijn uitgezocht en gesorteerd, en de kasten zijn weer netjes gebruiksklaar voor volgend schooljaar. Nu weet ik weer wat ik heb en wat er nog besteld moet worden.
Het is een drukke tijd, maar ook gezellig, met natuurlijk als hoogtepunt de diplomering, waar altijd iets leuks van wordt gemaakt. De hele week staat in het teken van alle diplomeringen, de afdeling horeca draait op volle toeren, er liggen rode lopers uit, balonnen in de gangen, kortom: één en al feestelijkheid. En ik mag twee keer, omdat ik in twee teams werk...
Altijd maak ik iets voor de diplomanten. Een kleinigheidje als aandenken.



Dit keer had ik hartjes gehaakt met als boodschap: wat je ook gaat doen, als je het met je hele hart doet, is het altijd goed! En af en toe heeft een leerling ook een cadeautje voor de docenten. Twee meiden verrasten ons met een roos en horloge, en met een gezellige beker met snoepjes.
Altijd leuk! En nu lekker met de beentjes omhoog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten