Volgers

woensdag 19 juli 2017

Haarzeep

Een paar jaar geleden kocht ik op een markt een stukje haarzeep om eens uit te proberen. Sindsdien gebruik ik dit in plaats van shampoo.
Ik vind het heerlijk: m'n fijne haar wordt er wat steviger van, minder snel vettig en natuurlijk lekker schoon.
En de geuren...

Er zit niets in wat er niet in hoort aan hulpstoffen, en er zit ook geen onnodige verpakking omheen. De stukken zeep zien er ook "rustiek" uit: een eenvoudig rechthoekig blokje of een afgesneden plak. Ik hou daarvan!

Meestal bestel ik meerdere stukjes tegelijk, zodat je maar één keer verzendkosten hebt, en omdat ik gewoon niet kan kiezen. Hiervoor is ook een probeerset met vier kleine stukjes verkrijgbaar, die heb ik dit keer mee besteld om mee te nemen met vakantie.

Als het pakketje binnen komt, is het net een cadeautje: mooi verpakt in een doosje, in "ambachtelijk" bruin papier en met een extraatje erbij. Dit keer een mini- zeepje.



De stukjes die niet in gebruik zijn wonen in mijn kast, her er der tussen mijn kleding. En dat ruikt lekker! 
En wat het leukste is: soms kom je bij het pakken van een lang niet gedragen kledingstuk een vergeten stukje zeep tegen. Heb je opnieuw een cadeautje...

Ik bestel de zeepjes Hier.
Schappelijke prijzen en snelle levering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten