Volgers

zondag 23 juli 2017

Spinnen

Het gebeurt in de breiwereld veel: je breit eerst met goedkope materialen uit de textielsupers, ontdekt gaandeweg mooie handgeverfde garens, andere materialen, je gaat ook eens experimenteren met zelf verven, om uiteindelijk ook eens te gaan spinnen: helemaal naar de basis.
Al een paar maanden geleden bestelde ik de bogway handspinner, omdat ik met een tolletje niet goed uit de voeten kan.
De bogway, een Nederlands produkt, ontdekte ik nota bene via een Amerikaanse breivlog! Echt iets om tijdens de vakantie te doen. En dit lukte me wel!
Een rustiek bolletje is het resultaat. Ik ben er trots op!
En ik ga dit zeker vaker doen...

2 opmerkingen:

  1. Heb je het toevallig ook bij de Knitting Expat gezien?
    Groetjes Marjan (ik ben op je blog terecht gekomen via Instagram ��)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt. Grappig hè, dat je via een Amerikaanse podcast een oer Hollands product tegenkomt. Hij is echt heel gebruiksvriendelijk! En ook heel betaalbaar.

      Verwijderen