Volgers

zaterdag 21 oktober 2017

Spinnen en vissen

Bij het typen van de titel realiseer ik me dat beiden zowel beesten als werkwoorden zijn. Iedereen die mij een béétje kent weet zonder verder te lezen wat welke in dit geval is.
Anyway,
Voor het spinnewiel dat ik kreeg was een nieuw verbindingsstukje voor de trapper nodig, dat ik zo snel mogelijk had besteld. Gisteren was het binnen, dus meteen gerepareerd, zodat het wiel spinklaar was. Maar ja, het huishoudelijke gaat natuurlijk gewoon door...
Je snapt dus wel dat ik bij het kiezen van eten bij het boodschappen doen maar één criterium had: makkelijk!
Na wat beginners-onhandigheid en wat vogelen met het remmen van de vlucht, lukte het me uiteindelijk om een acceptabel draadje te krijgen.




's Avonds kon ik de draden twijnen. En zie hier mijn allereerste op het wiel gesponnen wolletje! Niet gek vind ik zelf.
Mijn oefenwol is nu op, dus vanavond ga ik eens even kijken waar ik meer wol kan bestellen.

Hoefde ik maar twee dagen te wachten op een onderdeeltje, Jasper moest meer geduld hebben.
Al lang geleden hadden we hem een aquarium beloofd, dat wilde hij zo graag. Dus een set gekocht waar alles bij zat, deze geïnstalleerd en het water goed op temperatuur laten komen.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken, togen we naar de dierenwinkel voor de visjes en de plantjes, waar bleek dat het aquarium toch minstens twee weken moest staan voordat je er vissen in kon doen...
Maar vandaag was het dan toch eindelijk zover. De verkoopster hielp ons heel enthousiast en wist er veel van!


En daar staat ie dan in vol ornaat, gevuld met visjes en plantjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten