Volgers

zondag 15 oktober 2017

Wat een bofferd ben ik!

Vorige week had ik spinles bij Mea van Amstel, in Hilversum. En dat was léúk!
Het wol uittrekken om te spinnen had ik natuurlijk al goed geoefend met mijn bogway handspinner, dus dat had ik al onder de knie.
Waar ik een beetje huiverig voor was, was het trappen met je voet(en) en het uittrekken van de wol met je handen tegelijkertijd.
Ik ben gewoon niet goed in het met handen en voeten tegelijk verschillende dingen doen. Niet voor niets ben ik een kluns in sporten en ik heb dan ook slechte herinneringen aan de gymlessen op de middelbare school, waar ik meestal wel een mager zesje scoorde omdat ik in ieder geval de induk wist te wekken dat ik heel erg mijn best deed.
Maar dat is een ander verhaal.
Ik bleek er voor niets tegenop te hebben gezien: het ging me al snel goed af!
Mea had dat al voorzien en paste haar les aan, door heel veel te vertellen over spinnewielen, mogelijkheden en materialen, en mij op verschillende wielen te laten trappen. Dat was heel interessant.
Mocht je zelf eens bij Mea een les willen volgen, dan is hier de link.
En nu nog een wiel. Maar ja, de prijzen....
De moeder van een goede kennis had er eentje staan, waar niets meer mee gedaan werd. Die mocht ik zomaar hebben!!
Na een eenvoudige reparatie die ik (met wat hulp) kan uitvoeren, zou hij het moeten doen. Ik kan niet wachten!
Dank je wel Anke!


En nu ga ik een mooie shawl breien als bedankje, dat is toch wel het minste...

En als klap op de vuurpijl bleek ik ook nog een give away te hebben gewonnen van
 Tirza Haasnoot
een mooi projecttasje, een steekmarkeerder en een steng wol, geverfd met rooibosthee.



Dank je wel Tirza!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten