Volgers

vrijdag 18 augustus 2017

Weer terug

Na een heerlijke en gezellige vakantie in eigen land, ben ik alweer een klein weekje terug. Hoog tijd voor een blogje dus!
Van alles en nog wat gezien en gedaan, en eigenlijk best wel mazzel gehad met het weer.
Mijn plan om nog voor vertrek even een jurkje te naaien bleek wat te ambitieus, dus toen ik tijdens een middagje winkelen in Breda deze jurkjes zag, hoefde ik niet lang na te denken.


Verder heb ik het truitje voor mijn collega afgemaakt:
En heb ik eens iets voor mij heel nieuws gedaan: spinnen! Op mijn bogway spinmolentje heb ik een flinke hoeveelheid wol gesponnen, die ik in een leuk handwerkwinkeltje in Goirle had gekocht.
Op een geïmproviseerde houder (tuinmeubels van het vakantiehuisje ingezet) de draden getwijnd. In hetzelfde winkeltje ben ik gezwicht voor een bol Scheepjes whirl:
Net iets te weinig voor een vestje, dus ik wist nog niet wat ik ermee zou gaan doen. Tot ik gisteren de nieuwste podcast keek van Potter and Bloom, die een cal start met zulk garen. Dat ga ik dus doen! Later meer hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten