Volgers

dinsdag 29 augustus 2017

Over een truitje en een prachtig cadeau!

Al eerder schreef ik over patronen en in hoeverre dit in of uit de mode kan zijn, dit naar aanleiding van een kindertruitje van een oud patroon, dat ik voor een collega zou breien. In de vakantie heb ik dit truitje gebreid.

Vandaag trof ik de collega en kon ik het truitje geven. Als bedankje heeft zij zorgvuldig iets voor mij uitgezocht, dat echt bij mij past: een prachtige, gevilte bloemenslinger.


Zó mooi, dat ik nog even goed moet nadenken wat ik ermee ga doen. Ik zit te denken om hem te verwerken als sierrand langs een omslagdoek. Die zal ik dan eerst moeten breien ('k heb wel mooie fuchsia-roze wol liggen, en blauw garen).
Moeilijk kiezen.
Voorlopig hangt hij dus te pronken aan de deur.
Zodat ik er steeds even naar kan kijken...
Noëlle, nogmaals heel erg bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten