Volgers

zondag 30 juni 2019

Tour de fleece en unboxing

Voor de tour de fleece heb ik mezelf getrakteerd op een spinbox van .dutchwooldiva.
Je kon kiezen uit drie verschillende, ik koos de verrassingsbox.
Vrijdagavond kwam hij binnen. En een verrassing was het!


Alleen al het roze vloeipapier heeft iets feestelijks.


Maar de inhoud is ook niet mis!


Een mooie vlecht van 100 gram


Twee mooie batts van ieder 50 gram


50 gram rolags in heldere kleuren


En 50 gram rolags in herfsttinten


En 10 minibatts van ieder 10 gram


Die ik met mijn hondenborsteltje tot minirolags rolde, klaar om mee te nemen op vakantie. Deze ga ik op tollen spinnen.


vergeet ik nog bijna de goodies: een kortingsbon, een dingetje om op mijn spintas te naaien, een heerlijke reep, thee en wolwas.

Het eerste doosje van de wolproeverij van Lostcraft is inmiddels gesponnen,


En van het tweede doosjes heb ik minirolags gemaakt.

Ik vind rolags maken net zo leuk als spinnen....

Mijn doelen voor de tour de fleece:  in ieder geval de minibatts op spinnen, en de doosjes van lostcraft, allemaal op tollen. Verder zie ik wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten