Volgers

donderdag 7 september 2017

Nog eens het ouderenfonds

Gisteren keek ik de podcast van Alita Kramer, waarin zij opnieuw aandacht besteedde aan de uiltjes actie voor het ouderenfonds. Alita heeft speciaal garen gekocht om er ook een paar te maken, super vind ik dat! Dank je wel Alita!
Wil je deze podcast even zien?
Dit is de link: https://youtu.be/mgST2Q_NBRM

Vandaag ontving ik de nieuwsbrief van het ouderenfonds, en daar stond de actie mi tale in vermeld, mét mijn patronen. Heel stiekem ben ik daar best wel een beetje trots op...

Maar het ouderenfonds doet veel meer en heeft ook veel meer acties, waaronder de goed gemutste breicampagne. Kijk eens op de website, die vind je
hier.

Na overleg mocht ik de site met alle patronen voor de verschillende acties delen:
Klik hier

Als je op de hoogte wilt blijven van alle acties , meld je dan aan voor de nieuwsbrief.
Kortom: kijk eens wat jij misschien zou kunnen betekenen en brei of haak je restjes op aan allerlei uiteenlopende projecten voor het goede doel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten