Volgers

maandag 10 juli 2017

Voetjes op tafel!

Iedereen die in het onderwijs werkt, of in zijn naaste omgeving iemand kent die werkzaam is in het onderwijs weet het: de laatste weken voor de zomervakantie zijn druk: veel toetsen en dus nakijkwerk, diplomeringen, plannen maken voor volgend jaar, afronden en opruimen van dit jaar (vooral bij praktijkvakken valt er vaak véél op te ruimen), overgangsvergaderingen, toch nog maar even iets afmaken, zodat het in het nieuwe jaar alvast klaar ligt, kennismaken met de nieuw te starten groepen, en vandaag een intensieve studiedag. Na zo'n drukke dag vind ik het heerlijk om onderuit te zakken, koptelefoon op, breivlogje op de ipad en breiwerk in mijn handen.
Een eenvoudig raglan topdown truitje van een gratis patroon, met aan de onderkant mijn eigen draai eraan: ruim uitlopende banen van kleurtjeswol, afgewisseld met effen smalle strookjes. Zo laad ik me weer op voor morgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten