Volgers

woensdag 22 november 2017

Over geuren en gedachtensprongen

Wees gerust, dit is géén zweverig blogje.
Hoewel de titel anders doet vermoeden, sta ik nog stevig met beide pootjes op de grond.

Er is iets raars met geuren: een bepaalde geur kan op zichzelf heel lekker zijn, maar je in sommige situaties doen twijfelen. Er klopt iets niet. Ken je dat?
Deze week nam ik een nieuw stuk haarzeep uit mijn voorraadje, dit keer met rozemarijn.
Nu ben ik dol op de geur van rozemarijn, maar als het tijdens het haar wassen ruikt alsof je een Franse schotel aan het koken bent is dat verwarrend: vind ik dit nou lekker of niet?
Ik ben er nog niet uit...

Wegens late diensten van Pieter en Silke, eet ik vanavond alleen met Jasper.
Met gegrilde courgette doe ik hem een groot plezier, maar daar moet nog iets bij.
Pasta of rijst? Mhu... Puree? Nee...
Met deze gedachten stap ik onder de douche, zeep mijn haar in...


Vanavond eten we gegrilde courgette met rozemarijn-aardappeltjes uit de oven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten