Volgers

zondag 12 november 2017

Topweek, vervolg

Ik zei het in mijn vorige blogje al: het leukste van deze topweek is, dat ie nog niet om is.
Klopt.
Er is nog meer leuk nieuws!
De jaarlijks terugkerende mutsenmakerij met leerlingen voor de goed gemutste breicampagne voor het oudernfonds valt perfect samen met de goede doelen actie van onze afdeling, het kan niet mooier: dinsdag begin ik met een klas aan deze actie.
Eindelijk vond ik de perfect maat breiloom om deze kleine mutsjes sneller te kunnen maken, én een webwinkel die een grote hoeveelheid snel kon leveren! Hobbydoos.nl


Gisteren kwamen ze binnen.

En natuurlijk probeerde ik ze meteen uit.
Met iets dikkere wol krijg je een prima resultaat!

Ik beloof altijd dat ik voor elk door een leerling gemaakt mutsje er eentje bij maak. Omdat het een grote klas is, ben ik maar alvast begonnen:


Maar het wandkleed van de lapjes van de entreegroep moest ook nog af. Dat is gelukt:


En na het doen van een enorme berg administratieve werkzaamheden voor school is deze topweek met topleuke dingen, maar ook topdrukte nu dan echt om.

En nu mag ik iets voor mezelf gaan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten