Volgers

vrijdag 19 april 2019

Lollige tolletjes

Voor de zomervakantie wilde ik graag een Turkse spintol hebben, zodat ik het gesponnen garen meteen in een bolletje zou hebben om het te twijnen.
Vorige keer wikkelde ik het om een wc rolletje, maar soms raakte het toch hopeloos in de war.
Ik ging dus op zoek.
Maar ze zijn best prijzig, dus ik twijfelde toch.
Waarom koop ik geen nostepinne, dan kan ik gewoon het tolletje gebruiken dat ik al heb, scheelt weer.
Dus, zo gezegd, zo gedaan.
Maar bij het zoeken kwam ik ik iets tegen waar ik geen weerstand aan kon bieden...



Lasergeprinte bloemen, met elk een eigen gewicht. En los te koop een stokje met bloemhart en haakje, zodat je zelf je tol kunt samenstellen. Je kunt de bloemvorm en de kleuren van de bloemen en harten zelf combineren.
Dat is toch léúk!

Vanmorgen kwam het binnen en ik moest het natuurlijk meteen even uitproberen.


Het spint prima!
Ik heb ze hier besteld.


En de nostepinne heb ik besteld bij Spinspul

Nog wat mini rolags bij maken, dan kan ik van de zomer aan de slag!


2 opmerkingen: