Volgers

zaterdag 10 juni 2017

Projecttasjes

projecttasjes heb je nooit genoeg. Ik ben niet zo'n naaister, maar laat me wel inspireren door genaaide modellen. Zo kwam de Japanese knotted bag op internet langs en was ik net aan het experimenteren met Tunisch haken in het rond.
De combinatie was snel gemaakt:




In de rode zit nu de sjaal die ik aan het breien ben. De blauwe moet nog worden gevoerd, maar dat blijft dan weer liggen.

Heel populair onder breiers op internet: the cosy sock blanket. Het breien van blokjes van restjes of ministrengetjes sokkenwol spreekt me wel aan, maar is me te groot. Daarom een projecttasje ervan gemaakt.

Op Ravelry kwam ik een patroontje tegen van gebreide pijlen, gratis engelstalig patroon van Frankie's knitted stuff. 

En soms kom je bij de Hema een toilettasje tegen dat perfect geschikt is voor de sokken die je aan het breien bent...



2 opmerkingen: