Volgers

woensdag 7 juni 2017

Te mooi garen

Op de handwerkbeurs in Zwolle trakteerde ik mezelf op een prachtige streng garen.
Bijna te mooi om te gebruiken. Hoe mooier het garen, hoe moeilijker ik het vind er iets mee te maken. Ik geniet dan alleen al van het kijken naar, vasthouden van en ruiken aan (ja, echt) zo'n streng. Ik dacht dat ik de enige was met deze "afwijking", maar wat bleek op de beurs? Er zijn er velen met mij!
Sinds februari ligt het al te wachten om gebruikt te worden voor iets moois.
Gisteren deed zich de ideale gelegenheid voor: Alita Kramer zocht voor haar mooie sjaalontwerp testbreiers! Bij het zien van de sjaal dacht ik meteen aan dit garen, dus gisteren opgecaked
En vandaag begonnen met breien.

Over Alita Kramer: zij doet veel op brei- en haakgebied en maakt ook leuke dingen van papier. Zij heeft een heel leuk you tube kanaal en is ook te vinden op instagram: Terralita.


2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het noemen op je blog, je shawl wordt vast prachtig met dit mooie garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan. Ik hoop dat het effect heeft, ben dit blog pas net begonnen en heb niet zo'n groot netwerk. Het is meer hobby.

    BeantwoordenVerwijderen